اخبار روزفناوری

آیفون 17 «Air» ارتقای بزرگ‌تری از آنچه فکر می‌کنید خواهد بود و جاه‌طلبی‌های اپل برای افزایش فروش برای کل خط تولید را انجام می‌دهد.

آیفون 17 «Air» ارتقای بزرگ‌تری از آنچه فکر می‌کنید خواهد بود و جاه‌طلبی‌های اپل برای افزایش فروش برای کل خط تولید را انجام می‌دهد.

خطوط آیفون 17 در حال شکل گیری است تا ارتقاء بزرگتری نسبت به آنچه که در ابتدا حدس می زدیم، باشد، زیرا شایعات همچنان برای دستگاه های آینده انباشته می شوند، حتی قبل از عرضه سری آیفون 16. یکی از مهم ترین تغییراتی که در سال آینده رخ می دهد، معرفی یک آیفون 17 کاملا جدید “Air” است و ما هنوز نخواهیم دید که آیا بازاری برای نوع فوق نازک این دستگاه وجود دارد یا خیر. یک گزارش جدید مشخص می‌کند که آیفون 17 «Slim» سال آینده می‌تواند به افزایش فروش در این دسته کمک کند.

تحلیلگر دلایلی را بیان می کند که چرا آیفون 17 فروش اپل را افزایش می دهد در میان شایعات مربوط به نوع جدید “Air”

در آخرین یادداشت‌های خود برای سرمایه‌گذاران (از طریق 9to5mac )، تحلیلگر جف پو بیان می کند که به دلیل دو عامل اصلی، احتمال افزایش فروش آیفون 17 در سال آینده زیاد است. اخیراً گزارش شده است که مدل فوق نازک آیفون 17 این شرکت با نام تجاری “Air” نامگذاری می شود که با مدل های استاندارد و مدل های “Pro” متفاوت خواهد بود. باید دید آیا این شرکت به سادگی می‌خواهد مدل‌های استاندارد را تغییر دهد. وارد «هوا» شوید یا اگر قصد دارد یک نوع کاملاً جدید را معرفی کند.

از نظر مشخصات، آیفون 17 ایر به هیچ وجه چشمگیر نخواهد بود، زیرا این شرکت می‌تواند قطعات داخلی را همتراز یا کمی بهتر از مدل‌های استاندارد در خود جای دهد. این بدان معناست که مدل‌های آیفون 17 پرو همچنان بالاترین مدل‌های این شرکت با مشخصات و ویژگی‌های درجه یک باقی خواهند ماند. نکته اصلی فروش آیفون 17 ایر طراحی آن خواهد بود و کاربرانی را هدف قرار می دهد که بهترین عملکرد را نمی خواهند، بلکه فقط بر اساس تصمیم خرید بر اساس ظاهر. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این جنبه می تواند باعث شود که “Air” حتی از مدل های “Pro” گران تر باشد.

تحلیلگر جف پو ادعا می کند که طراحی جدید آیفون 17 اسلیم یا ایر می تواند یکی از دو دلیلی باشد که باعث می شود این شرکت شاهد افزایش فروش باشد. این به این دلیل است که آیفون کمابیش شبیه به آیفون 12 به نظر می رسید که طراحی سمت صاف را به ارمغان آورد. طراحی جدید علاقه بسیاری از کاربران را برانگیخته و می‌تواند دلیل علاقه کاربران به استفاده از دستگاه باشد.

d8a2db8cd981d988d986 17 air d8a7d8b1d8aad982d8a7db8c d8a8d8b2d8b1daafd8aad8b1db8c d8a7d8b2 d8a2d986da86d987 d981daa9d8b1 66bdc903b8232

یکی دیگر از دلایلی که تحلیلگر به اشتراک گذاشت این است که آیفون 12 به پایان چرخه خود رسیده است، حتی اگر با توجه به طراحی و مجموعه ویژگی های آن، به روز رسانی قابل توجهی بود. با این حال، با توجه به اینکه کاربران آیفون های خود را تا سه سال به روز می کنند، دارندگان آیفون 12 کسانی هستند که در سال آینده ارتقاء خواهند یافت، زیرا این دستگاه شروع به نشان دادن علائم قدیمی کرده است. ما شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا